Merhaba arkadaşlar haftaya cuma spinal sezeryanla bebeğime kavuşacağım inşallah. Sormak istediğim hastaneye giriş ve yatış yapıldıktan sonra neler yapılıyor? Direk serum mu takılıyor? Lavman kesin herkese yapıyorlar mı ve can acıtıyor mu acaba? Tecrübeli anneler cevaplarsa sevinirim