Betul_01 ben yaptırdım geçtiğimiz pazartesi 😊 bende sıcak bakmayanlardandım sonra doktorumla baya bir detaylı konuştum bana dedi ki farzet ki yaptık yüklemeyi şekerin çıktı, bu senin için ve bebek için bir risk oluşturmasa ben zaten illa yükleme yapalım demem, benim ne hastalarım var gebelik şekeri çıkıp kontrol altında tuttuğum, eğer ben sana şu testi yapıcaz, şeker yüklemesi yapalım vs diyorsam bil ki senin için de bebek için de gereksiz bir şey değildir dedi bende ikna oldum tabi hak verdim yaptırdım 😊