Dortkisilikdunyam 39+0 da bir tesadüf üzeri hastaneye gelerek oglusumuzu kucagimiza aldık ikinci doğumum olmasına rağmen gerçekten tarif edilemez bir duygu Allah isteyen bekleyen herkese nasip etsin hepinizi bir avazda kurtarsın inşallah 🌹😍