DeryaT geçmiş oldun cnm, bence bi doktora acile falan git. Bende hastayım ateşim bi gece boyunca 38.5 dan düşmedi eşim işte olduğu için hastaneyede gidemedim sabah 37e indi ama 5 e doğru yeniden çıkmaya başladı hastaneye gittik bademcik şişmesi başlangıcı kanda düşüş ve iltihap varmış . Serum taktılar öksürük çok kötü bide benim kasılmalarım çok erken doğum tehlikem var daha 24 haftalığım Rabbim hepimizin evladını korusun zamanlı ve sağ salim gelsinler. Korkma bi doktora gözük nolur nolmaz