Tam 35 haftalığım ateş ve titreme üşümeden dolayı acile gittim nst de düzenli sancım çıktı ben hissetmiyodum ama sonradan biraz hissettim açıklık falan yokmuş serum takıldı sancı durdurmak için durdu da acaba doğum yakınmıdır yoksa 2 hafta bile sürebilir mi doğum doktora da sormayı unuttum bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi