Herkese merhaba tatlı hamişler.🦄 Öncelikle bi çoğunuzu nicklerinizden tanıyorum. Hamilelik sürecim boyunca postları takip ediyordum ama hiç yorum yapmamıştım. Doğumdan sonra uygulamayı sildim ama doğum hikayemi yazmaya karar verip tekrar indirdim.
Geçen sene ağustos ayında tatil dönüşü hamile olduğumu öğrendim. Çok sürpriz olmadı ama tatil öncesi ağır temizlik ve adet geciktirici ilaç kullanmıştım. Endişeli bi şekilde doktora gittim çok şükür ki bebeğim iyiydi 1 hafta sonra kalp atışlarını almıştık. Hamileliğim başlı başlına çok zor geçti ilk 4 ay 5 kilo kaybım oldu mide bulantısı ve kusmadan aklınıza gelebilecek herşeyden tiksinmiştim bana iyi gelen tek şey prilam dr diye bi haptı. 5. Ayıma girdiğimde kanamalarım başladı sürekli yatmam gerektiğini söyledi doktorum 33 haftama kadar sadece yattım yemek ve tuvalet haricinde kalkmadım doktorumun isteği üzerine. 33 haftamdan itibaren kasılma ve sancılarım başladı nst de 80 100 leri gören sancılarım vardı ve 1 dk bir geliyordu çok düzenliydi kısacası doğumum başlamıştı. Doktorum ciğer geliştirici iğne vurup 2 gün hastanede hap ve serumlarla doğumu durdurmaya çalıştı ancak sancılarım tam anlamıyla geçmemişti. Evde şiddetli kasılmalar ve Sancılar çektim taa ki 37. Haftamda kontrole gidip doğuma alınana kadar. Hastaneye gittiğimde 3 cm açılmam ve çok düzenli 100lerde Sancım vardı doktorum artık doğumumun başladığını durduramayacağımızı söyledi eşimi evden eşyalarımızı alması için yolladım ve doğumhaneye girdim. Yaklaşık 9 saat hem kendi sancılarımı hem sünni sancı çektim bu arada suyum patlatıldı aç susuz uykusuz geçen 9 saat. Doktorum bi ara gelip devam edip etmemek istediğimi sordu bu arada açılmam sadece 4 cm olmuştu. Sonuna kadar devam edeceğimi söyledim. Doktorum çıktıktan yarim saat sonra ebem nst ye bağladı bebeğimin kalp atışları düzenli bi şekilde düşmüştü alttan muayne sırasında da bebeğimin kanala kafasının yamuk yerleştiğini öğrendik apar topar ameliyathaneye alındım ne olduğunu anlamadım bile. Ameliyat ekibi çok iyiydi ama herşeye rağmen panik olmuştum bi ara sakinleştirici vurdular sanırım leyla gibi tavanı izlediğimi hatırlıyorum. Güzeller güzeli pamuk kızım doğdu bambaşka bi duyguydu, bebeğimi temizleyip götürdüler bu sırada benim dikişlerim atılıyordu. Odaya çıktım çok şükür sütüm geldi bebeğimi besledim. İlk gece inanılmaz derecede ağrılar çektim herkesin acı eşiği farklı tabii. Rahim toparlayıcı serumdan dolayı olduğunu öğrendim bu ağrıların. 10 gün sonrada toparlanmış normal hayatıma dönmüştüm. Şuan bebeğim 2 ay 10 günlük çok şükür onu verene annelik bambaşka bi duygu rabbim isteyen herkese nasip etsin.🤲 biraz uzun oldu kusura bakmayın tatlı kızlar🦄 sorularınız varsa yanıtlayabilirim.🐇