Kizlar 21. Haftamdayım dün tetanoz aşısı oldum yapılırken ağrı yoktu ama aksam ve bugun inanılmaz bi agrım var hafif geçmeyeceğini biliyordum ama bu cok kotu kiyafet degistiremiyorum çalışırken de çok zorlandım siz neler yaptınız öneriniz var mi ilaç buz hangisi rahatlatır uyurken bile agriyo :(