Ulkumom Kızzlaarr bugun hastaneye gittim ve keseyi gördüm bugun 5. Haftamdı çok sevindim rabbim olmayan herkese nasip etsin kimseye aratmasın inşallah aminn.. Sizler napıyorsunuz ne aşamadasınız ??