Rabia95 Aylinozseven bio oil çok öneriliyor, ben de gratiste çalışırken gebeler sürekli gelip alıyordu, çok memnun kaldıklarını söylüyorlardı. Ben de onu almayı düşünüyorum, indirim bekliyorum almak için 😂
Sebi9590 Aylinozseven arko krem, body losyon falan kullaniyodum ama sadece her duş sonrasi…doktorum bebe yağı önerdi her gün sabah suruyorum..Insallah çatlamayiz☺
isimsizbebek Aylinozseven lierac ve bebek yağı kullandım çatlamadim hamilelik boyunca. Ama bence cilt yapısı ile ilgili. Kullanıp çatlayan da var Nemli tutmak gerek sürekli
Bicanbehiye Aylinozseven En pahalı en lüks en kaliteli kremi de alsanız çatlayacaksa vücudunuz çatlıyor.tamamen sizin bedeninize bağlı.yani bu kadın en pahalı kremi aldı ben çatlamayayım demiyor 😁😁😁
M_N_R Bebe yagini tavsiye ettiler kullaniyorum.Vazelininde iyi oldugnu soyluyorlar.26 ci haftamdayim.Cok wukur catlagim yok.Ama zaten karnimda pek haftami belli etmiyo.
actombo81 Ben kantaron yağı kullanıyorum. 17+3 baya kilo aldım ama hala çatlak göremedim. İlerleyen zamanlar da nasıl olacak bilemem
Mom626 Aylinozseven bende susam badem ve zeytinyağını karıştırıp sürdüm hep aradada kakao yağı ikiz hamileliğim haftaya doğuma giricem ve hiçbir çatlağım yok bi tane olaydı iyiydi hatıra kalırdı diyorum ☺️☺️Ama cilt ile alakalıda diyorlar kullanacağının ürünün e vitamini yüksek olmasına dikkat et nemlendirici vazelin yada bebe yağı tarzı cildin alt dokusuna işlemiyor yüzeysel nemlendiriyor diye biliyorum
Mili leyla25 dün doktor ufak tefek başlamış dedi ben alt kısımları pek göremiyordum demekki ufak tefekmiş 😔
Esilyaa Aylinozseven Hindistan cevizi yağı kullanıyorum ben. Cahillikten bilmiyordum hep karnıma sürdüm. Karnımda hiç çatlak yok ama basenler ve popo kısmı ful çatlak benim. Oralara sürmeyi atlamayın sakın 🙈