rmysrmys anladım, benim kan değerlerimde de dediğin gibi d vitamini ve B12 çok düşüktü. B12 için iğne oluyorum maalesef. Vitamin olarakta elenatal verdi iyi geldi. Decavit veriliyor ama ben yutamadım, bide verdiği vitamin takviyesinde omega 3 var bakalım. Tekrar kan verdim umarım düzelmişlerdir