Defnederen ilk 6 ay bebek istiyorduk ve bir türlü nasip olmadı. Doktora gittim alttan muayene yaptı, kan ve idrar testi yaptı her sey temizdi sadece prolaktin ve tsh yüksekti ve bu şekilde hamile kalamazsın diyip ilac verdi. Ben ilacı hiç kullanmadım ALLAH nasip ederse olur dedim. İlk prolaktinim 31 çıkmıştı sonra tekrar verdim 15 e düşmüştü. Doktor psikolojik durumun prolaktini etkilediğini söyledi. Arkadaşım hayıt otu önermişti ben de ilaç sevmediğim için hayıt otu aldım ama onu da hic icmedim. Ve 6 ay sonunda elhamdülillah hamile kaldım. Gebelik kontrole gittigimde doktor hamile oldugumu duyunca çok şaşırdı ilac kullanmadan nasıl kaldım diye. Diyeceğim şu ki prolaktini çok dert etmeyin çünkü kendinize dert ettikce stresle beraber artıyor. En azından benim tecrübem böyleydi. Bir de ceviz vs tarzı süt yapan seyler prolaktini arttırıyor. Ona da dikkat etmenizi öneririm.