35+6 haftalık bebeğim, fakat doktorum plesantamın bebeğin eşinin aşağıda olması sebebi ile erken doğum olabileceğini söyledi. Aslında bebeğin gelişimi 10 gün önde imiş. 5 gün önceydi son muayenem ve bebis 2650 kilosu 48 cm boyu idi. Bana yinede küçücük geliyor. 36+2 de doktor muayenem olacak. Gelirken çantanla gel, Olası bir durumda alacağım dedi. Bir korkum bir garip endişem var. 🙄 38. Haftamı doldurup doğurmayı planlıyorum ama bebiş sanırım sabırsız. Bu haftalarda doğum yapan var mı?