Misshenriett_e Kızlar ben 33 haftalik oldum tek eksigim gögüs pompasi ona nedense hic para vermek istemiyorum sütümün nasil gelecegini bilmiyorum benim gibi düsünen var mı
NzlcnSrhn Misshenriett_e bu konuda benmde kafam çok karışık😔 birde ilk zamanlar gögsün doluyo ama çocuk uyuyosa sağa biliyosun ve sağdıkca sütünde artıyo .. bende halamdan fikir aldm o ilk hamileliğinde normal sağma makinelerinden almış ve az sağıyormuş makineler. Sonra hastaneden kiralamış ve farkı görmüş.. şimdi 2. Çocuktada öyle yaptı sanırım bnde kiralıcam
Yeter61 Bende öyle düşünüyordum ama ne olur ne olmaz diye yine aldım..kolaylık oluyor demişti bana abimin eşi kendisi çok faydasını görmüş .sagip veriyorsun dışarı çıktın mı senin için kolaylık olur dedi bana da bende o yüzden aldım..
NzlcnSrhn Birde incir kompostosu , kuru üzüm , yulaf ezmesi ve soda çok güzel süt arttırıyormuş☺️ Veee en önemlis su tabi☺️