Ben müdürümle konuştum, 25. haftadayım, ne olur ne olmaz çalışabilir raporu al dedi, ben de doktorumdan istedim, sistemden çıkaramıyoruz dedi ama kendileri bir çalışabilir raporu hazırlayıp verdiler, ben de okula teslim ettim.
Şu an yapmıyorum ama yıllarca idarecilik yaptığım için şunu açıklayabilirim, doktorunuzdan çalışabilir raporu alıp okulunuza teslim edin, böylelikle seminerde idari izinli sayılacaksınız, gitmeyeceksiniz ama ek dersinizi alacaksınız.
Eğer çalışabilir raporu alıp teslim etmezseniz yine idari izinli sayılıp gitmezsiniz ama ek dersinizi de alamazsınız…