Sibelgokhan Minikkusum_ ben lansinoh aldım ama hicbir ise yaramadi, gogsum doğum yaptıktan sonra yine yara oldu. Takibini yapan bir ebe krem önerdi onunla iyileşti gogus yaralarim
Caglayamac Minikkusum_ mühendisoğlu İnstagram sayfasında mustelanın tamamen doğal içerik olduğundan bahsediliyordu bende ondan aldım Doğumdan önce kullanamaya başlayacağım🙏🏻
Esarikay Minikkusum_ ikisini de kullandım. Bence çok aşırı yipranmadiysa mustela. Çok yiprandiysa lansinoh ama göğüs pedi kullanmadan.
Dilara_slm Mustela daha doğal diye biliyorum bebek emse bile sürdükten sonra kalıntı kalırsa sorun olmuyormuş
Minikkusum_ Dilara_slm aynen %100 doğal içerik yazıyor mustela için ama ne kadar iyi geliyor acaba yaraya onu bilmiyorum
2kizanasi Lansinoh ve lanolin bazlı bir krem alışmıştım, Lansinoh iyi geliyor, öncesinde de kullandım ama yinede yara oldu, yaraya sürünce iyi geliyor evet
Minikkusum_ Esarikay bebek doğmadan kullanmaya başlayım dedim Su an da çok acıyor doğduktan sonra da kullanabiliyormuşum ☺
Esarikay Minikkusum_ asıl olay doğduktan sonra başlıyor zaten😂 alışana kadar ben ne cektim😅 ağlaya ağlaya emziriyordum
Esarikay Minikkusum_ ediyor etmesine ama bebekte sürekli emdiği için biraz geç topluyor😊 korkma ama çok sürmüyor. Belki sende olmaz bile. Herkeste olacak diye birşey yok😊 ama kremi düzenli kullan ki faydası olsun.