Kızlar böyle bir konuyu açarken biraz utandım ama.. Bir sıkıntı mı var yoksa normal mi diye sormak istedim. 25+3 haftalık hamileyim.. İlk zamanlar sürekli bi büyüme durumu mevcurken şu son 1 haftadır küçülme var sanki eskisi gibi oldu. Bebek hareketleri normal her zaman olduğu gibi olduğu için doktora gitmedim ama başına gelen var mı?