Selin648 Kızlar 33+3 haftalık gebeyim bugün suyumun az olduğunu söyledi doktor havuç suyu ve su iç bol bol dedi .. Başına gelen var mı Neler yaptınız bu süreçte düzeldi mi ? Su azlığına ne iyi geliyor
Betulnil Bnde de var su azlığı. Çok su içtim ama maalesef artmadı. 36+6 olduk. Çarşamba doğum planlıyor doktorum