ben de mustelanın kremini kullandım düzensiz olarak ama 7.ayda çatlamaya başladım. kaşıntı falan olmadan. sonra iyice arttı. annemde de çok vardı, yani genetik olduğu için naparsam yapayım olacakmış demek. ve kafama takmıyorum, bebeğim sağlıklı doğsun sağlıklı büyüsün hiç önemli değil gerisi. 🍀