Demetaykut Yunus emre devlet hastanesi benim doktorum ilkay oral iyi bi doktor ama gül özpınar öztürk diye bi hekim var onu tavsiye etmem kızlar bugün onunla bi randevum vardı ağlamamk için zor tuttum kendimi bazıları hak etmiyor bulundukları yeri