Kızlar kahverengi akıntım oldu bugun biraz yogun ve karnım cok aşşagıda resmen doguracak gibi hissediyorum hareket leri iyi ama belim ağrıyor biraz benim 4 üncü sezeryanım karnım da da agrı lar var korkuyorum eşimde geç gelecek kimsem de yok oldugum yerde daha 25+4 üm