Ponciginannesi_ Bizim bu gün kontrolümüz vardı. Şu anlık herşey normal dedi doktorumuz. 3140g 47cm olmuş kuzucuk 😊 uyuyordu suratı asık ve yanaklarını şişirmişti. doktorum onunla konuş galiba sinirlenmiş dedi 🤣 oğlum şimdiden depresif kızlar 😄
Gizemhande Benim de bugün kontrolüm vardı 3750 Gr 51 cm çıktı iri bir bebek dedi şeker yüklemesi yapmadım diye biraz kızdı haftaya doğmazsa açlık tokluk bakılacak
Gizemhande Ponciginannesi_ evet geçti canım ben devlete gittiğim için farklı farklı doktorlara gidiyorum 😊 o yüzden neden önceden yaptırmadın dedi dedim burda farklı bir doktor gerek görmedi sonrada vakti geçti 🤷
Gizemhande Ponciginannesi_ aynen öyle devletin saçmalığı işte bi doktora gidiyorum 10 gün sonra gel diyor 10 gün sonra bakıyorum o doktor olmuyor bende mecburen başka doktora alıyorum hepsi farklı şeyler söylüyor
Ponciginannesi_ Gizemhande Ben ilk zamanlar tahliller oluyor ya onun için gitmiştim. Tahlilin sonuçları 10 güne mi ne çıkar demişti. Bende 10 gün sonra randevu alıp gittim adam niye erken geldin 1 ay bekleseydin dedi 😄
Yeter61 Benimde 37.hafta 3500 dedi bana da iki hafta ilerden gidiyormuş iri bebek dedi..bakalım hayırlısı normal doğum istiyorum inşallah hayırlısı olur..benim açlık tokluk sekerime baktı normal çıktı.. genetik olarak iri bebek sanırım babasina benzeyecek 😂