gizemgorgulu Merhaba ben 31+6 günlük hamileyim 72 ile hamile kalmışım fakat bugün muayene de 100 kilo almışım benim gibi bu sorunu yaşayan var mı?
Pelin16 gizemgorgulu bende 32+4 üm 65 le başladım maalesef 87 oldum kendimi taşıyamıyorum çok güç gerçekten bütün hareketim bitti ve hayattan soğuma derecesine geldim sürekli hastayım kalkamıyorum istediğim şekilde bırakın yürümeyi hareket edemiyorum gerçekten çok zor yapacağım birşey yok herkesin bünyesi başka Allah yardımcımız olsun
Anneolacagimben Bence Dr a görünün derim ben 26 haftaligim on kilo aldım çok kilo aldım diye dolaşırken ortalıkta meğer vücudum ödem toplamis ve idrarda protein kaçağı varmış şimdi sıkı tansiyon takibi onerdi Dr tabi ödem geçmez Dr a sormakta fayda var
gizemgorgulu Anneolacagimben diyetisyen dedi de benim dediklerimde diyet programı gibi dedi doktor pek önermedi açıkçası
gizemgorgulu Ahsend49 ayyy dikkat et çok kilo alma benim yırtıklarım çok oluştu kilodan dolayı böyle olma sende
Necdettalham 21+3gnlük hamileyim 8 kilo aldım 56 ile hamile kaldım. Bende çok kilo aldım maalesef 8kg
Anneolacagimben gizemgorgulu gizemgorgulu çok dikkat et keşke ben o haftalarda dikkat etseydim şimdi coknpismanim git diyetisyene fazla kilinun sanada bebegede faydası yok ben kilo aldım diyordum vücudum su toplamış şimdi tek umudumuz tansiyon oda yükselirse gebelik zehirlenmesi oluyormus
Merph Anneolacagimben su topladigini nasil anladiniz bende de odem var gecen doktora gittigimde o dedi zaten sistimordan bende anliyorum
Merph Bende 68 kilo ile hamile kaldim suan 31. Haftam bitmek uzere,rahat 14 kilo aldim 🥺 ama odem vsr bendede yoksa ekstra yedigim bir sey yok malesef vucudum yapiyor ama dogumdan sonra gidecek hepsi insalah 🤲🏻