AselinAnnesi12 Kizlar Allah nasip ederse bir kizim olacak 🤲🥰 Eşim ile bu iki guzel isim arasinda kaldik sizce hangisi kulaga daha hoş geliyor ?
Deletedmom95 Asel cennetteki bal ırmağı anlamında bence çok güzell 😍 az önce bende eşime dedim ikinci kızıma Asel koyalım diye 😅🌸
Mdelaaal Benimde kızım olucak Nehir koyucağım nasipse pek sık rastlanmayan bir isim ve kulağa hoş geliyor asel artık çok var 😊
Didi6 AselinAnnesi12 Ama Asel’in gerçek anlamı sadece bal canım. Biz bal diyoruz, Araplar asel. Maalesef internetteki bilgiler yanıltıcı olabiliyor