Kızlar şuan 35 haftalığım doktorum tam 38+0 da alırım dedi yani bunu 2 aydın her gitmem de böyle söyledi en son gitmem de nst ye bakalım öyle karar verelim dedi girdim çıktım yok tarih değişmedi gene 38+0 da alırım dedi size sorum şu bazıları diyorda haftaya pazartesi kontrolüm var acaba doktora desem gelişimi önden gidiyor kızımın 2 yada 3 gün önce alır mı böyle bi durum yaşayan varmı 😂😁🙈🙈