E bebekdeki şuan indirimli olan ürünlerin çoğu N11de de var ve kargo ücretsiz.30tllik hastane çıkışı aldim 5li kargo ödemedim. Bence çok avantajlı. İndirimleri duyurma kampanyası postuna yazmıştım. Ama Adminler silmiş bunu paylasmamda ne gibi bir kötülük var anlayamadım🤷🏻♀️