derindoruk Kubrakoc kuzenim doğum yaptı bi sıkıntı yk memnundu bende medilife yada medicine dusunuyorm bagcılar
Kubrakoc Elif00 sana yazdım ama görmedin canım herhalde baska bir posttan. Hangi doktora gidiyorsun kaç haftalıksin
Elif00 Kubrakoc Yarin kontrolum var benimde nuriye hanim cok dolu denemek icin randevu alacaktim fakat hic denk gelmedi
Kubrakoc Songul88 evet bende 30 haftalık oldum. En basindan beri nuriye hanima gidiyorum cok memnunum cok güzel ilgileniyo
Songul88 Kubrakoc evet bende memnunum. Şeker testi yaptırdımı size. Bana sordu işk gebeliğinde şeker varmı diye yok dedim daha birşey demedi bende sormadım . Mayıs ayında izinliymiş bakalım nasıl olacak ondan randevu tarihi vermedi daha
Kubrakoc Songul88 ben yaptirmak istemedim. Evde kendim ölçücem dedim tamam dedi bisey demedi. 27 nisanda gidicem ya 27 mayisa verir bana randevu yoksa eger haziran basi olur muhtemelen
Hlytgy Bir arkadaşım orada sezeryan oldu. Hiç memnun kalmadı. Doğum sonrası ilgilenen hasta bakıcı ve hemşireler yaşı küçük stajerler. Pek biseyden anlamiyorlarmis.