Ozlem-kk virüs olduğu için 2 ayda bir gidiyorum doktorlar hamilelikte sürekli kontrolü önermez çünkü bebek ne kadar az radyosyon alırsa o kadar iyidir o yüzden sürekli gitmek gerekli değil 6 aylık hamileyim ilk gebe kalındığında değerler için çağırdıkları hariç 2 kere gittim doktor 😇 hiç bir testi yaptırmadım aşılar olunca sağlıklı beslenince zaten herşey Allah’tan. Rabbim herkese hayırlı sağlıklı evlat nasip etsin ❤️