Ftmnrsy [silindi] ben 6+2 de gittim duyulmadı. 10una randevu aldım. 7+4 oluyoruz inşallah duyulur o zaman ☺️
Aynurr16 Ftmnrsy evet canım normalde bile ultrason. Gerektiren şeylerde idrar sıkışıklığı isterler daha iyi duyulup görüldüğü için
Tgbab Ftmnrsy 6+2 te duyamadım 7+3 te idrara sıkışık gittim duydum geç döllenme olmuş 6+4 göZüktü cihazda
Slnnnn 6+4 duyamadık kürtaj önerdiler o kadar moralim bozuk ki bekleyip haftaya gidicem başka bir doktora
Aysin64 Slnnnn 6+4 te duyulmayabilir canım üzülme inşallah bidaki gittiğinde duyarsın daha erken 8. 9. Haftada bile.duyanlar var
Deletedmom424 Slnnnn aynısını arkadaşıma söylediler kız hemen başka hastaneye gitti duydular. Duyarsın canım merak etme Allah sağlık sıhhat versin inşallah