Ayselela27 36+2 günümüzde sezeryanla doğduk ancak doğum sırasında miyomum olduğunu ogrendim.sezeryan sırasında aldı doktorum. Bugün dördüncü günümüz ama sağ tarafimda ağrı var.bicak saplanıyor sanki. Benim gbi olan var mı acaba?