Merhaba 7+6 haftalık hamileyim.yaklaşık 1 aydır kahverengi ve yer yer kanamalı oluyor.Doktorum fitil verdi progestan 200 mg.Fakat dün akşam yine kanamam oldu acile gittim progestan iğnesi yapıldı.Bugün farklı bir doktora kontrole gittim.Fitili kullanma dedi Duphaston diye bi ilaç verdi.Ve kanama için farklı bi iğne verdi.Bu ilaçları kullanan yada başından böyle bir olay geçmiş olan varsa deneyimlerini paylaşabilir mi? Teşekkür ederim