Cansummm Deletedmom264 Hyry97 Tatlisannedilekk Bizde 22+5 iz kızımla 💕Aynı haftalarda olduğum için sizlere sormak istiyorum ben kızımın hareketlerini sabahları hissediyorum öğleden sonra 1-2 bir de gece yatağa yattığımda onun dışında aralarda hissetmiyorum bu haftalarda normal midir ki sizde durumlar nasıl diye merak ettim açıkçası ☺️
Havvamurat Hyry97 19+2 tahmini doğum 28ekim görünüyor ama ben daha erken doğar diye düşünüyorum oğlum tahminiden 5gun önce dogmustu. Bu arada yine erkek bebek bekliyorum
Tatlisannedilekk Cansummm cnm hareketlerini hissediyorsan sıkıntı yok,28.haftadan sonra bebek hareketleri düzene girer diye duymuştum🙂 oğlum genelde gündüzleri uyuyor akşamüstü 5buçukta bi başlıyor gece 1e kadar kıpır kıpır, içimde resmen minik bir boksör var🤭😀🙈
Gunsss Cansummm bebekler gün içinde annenin hareketi ile saplantıdan sıvı içinde sürekli uyutmuş anne dinlenmeye geçtiğinde uyanır hareketlenirmiş.
Hyry97 Cansummm normaldir sen kendini iyi hisset o önemli bebeğin hareketleri 28 de bile düzene girebiliyomş benim oğlan çocugu o yüzdenmidr bilmem sürekli hareketli bazen gün içinde hiç hareket olmuyo bi kere falan oluyo
Serpil_27 Cansummm bizde 23 hafta olduk kız cinsiyetimiz cnm bende arada hissediyorum hareketlerini sabah gece gün içinde fazla hissetmiyorum normal galiba cnm
Cansummm Tatlisannedilekk oyy maşallah minik prense 💕benimkinin de uyku saatleri var sanırım akşam üstü uyuyor gece hareketleniyor ☺️ İstiyorum ki hep kıpır kıpır olsun birkaç saat hissetmesem hemen telaşlanıyorum. Bu yüzden sordum teşekkürler
Tatlisannedilekk Cansummm daha küçükler cnm uykuya ihtiyaçları var hiç panik yapma korkutma kendini😊 30.haftadan sonra hiç durmuyorlarmış yerleri daraldığı için bakalım artık bekleyip görücez