Selin3561 vallahi benim ilk bebegimde annemdeydim genelde esimin mesleği gereği. Çok güzel beslendim .bebegm haftasıyla uyumluydu normaldi. Bu sefer pek onemseyemdim .ama hamur isi tarzı şeyler yemedim pek ekmek falan yemedim .hatta düzensiz beslendm kizimla ilgilenmekten .kesin bebek de gelisemedi dedm üzüldugum de oldu .tek basima gurbette zor zar zor yedim .ama bebegm onden gidiyor masallah iri olacak dedi .bence bunun yediklerimizle bebege kilo ablamnda hiç-bir manası yok . Alan bebek aliyor kilo.almayan almiyir .beni goreniz Bu sefer kendime kilo bile almadm .bebege ve gidecek suya muya gitmis .ben ayniyim .sadece karnim cıktı küçük o da masallah .yani bence bunun bi kurali yok ben anlamadm .sadece bol su icrm ve ekmekten uzak durdum .geri kalan şeylere dikkat edemeden. Ne olsa yedim zar zor