Günaydın tatlı minnoş anneler☺ İnş hamileliğiniz hepinizin yolunda gidiyordur allah sağ sağlim kucağımıza almayı nasip etsin. Size sorum şu. Su tüketemiyorum ciddi sıkıntı su içsem kusuyorum suya karşı bişeyim oldu öncedende çok içmezdim ama şimdi daha kötü durum. Ve sürekli endişeliyim acaba suyu az mı diye.şuan 14 haftalığım. Ve özel hastaneye gidiyorum muayene ücreti 175 tl tabi helal hoş olsun yavruma ama her gitmeye 500 den aşağı çıkamıyorum. Merak ediyorum kan tahlili falan yaptırmak istiyorum ama doktora söylemeye korkuyorum yine bir dünya para gitcek diye doktorumda yapmıyor gerek görmüyor ama işte içim rahat etmiyor. Bende devlet hastanesi aciline gitsem çünkü normal sıra hiç bulunmuyor.endişelendim desem bebeğimin suyuna bakılsın istiyorum ve kan tahlili yaptırmak istiyorum desem nöbetçi kadın doğum acaba beni normal karşılayıp yapar mı. Azarlıyorlar falan diyolar ya ondan soruyorum. Hiç öyle suyunu merak edip giden soran oldu mu. Uzun oldu kusura bakmayın🙏😘