Bu gidişle kızım isimsiz kalacak. Birkaç kez post açtım burada duyduğum isimler hakkında yorum için ama hiçbiri içime sinmedi. Sadece derin ismini beğeniyorum. Ama alternatif isimler de olsun karar vereyim istiyorum. Ne mümkün şu ana kadar okuduğum isimler arasında hiç birini beğenemedim var mı benim gibi olan 😔