Denizce90 Arkadaşlar merhaba , şuan gebeliğimin 13.haftasındayım .Sol koltuk altımda çok hafif ellediğimde acı ve ceviz büyüklüğünde yumuşak bir şişlik farkettim.Böyle bir durumla daha önce karşılaşan veya konu hakkında bilgisi olan var mı ?
Ahahhahaahha Denizce90 evet benim sağ kolumun altında şişlik var hamilelikte değil öncedende vardı Dr A gittim kıl kökü iltihabı olablr dedi antibiyotik verdi ama ilk üç aylık hamileyken kullanmadım çocuga bişey olur diye hala şiş orası
Denizce90 Ahahhahaahha çok korktum hamileliğimin başında böyle birşey olunca , doktoruma hafif bir acı var demiştim o zaman şişlik hiç yoktu , normal süt bezeleriyle ilgili dedi bakmadı bile .bugün hafif şişlik görünce korktum sormak istedim .kötü bir durumdan korktum 😟