Melek35 canım bende ikiz gebeyim yaptırmadım gerek duymadım yediklerime dikkat ettim sebze ağırlıklı beslendim hep tatlı yemedim çok şükür hiçbir sıkıntı yaşamadım evde açlık tokluk sürekli kendim ölçtüm 130 u geçmediği sürece sıkıntı olmaz dedi doktorum ailede varsa şeker hastalığı yaptır yada aklında kalıyorsa bebeklerin için en iyisini sen bilirsin