Mek78 Kızlar 18+3 haftalık hamileyim bugün tetanoz aşısının ilk dozunu vuruldum bayağı kötüyüm sizlerin nasıldı, sonrasında ne yaptınız ağrınız ne zaman geçti
Bissa Mek78 sadece iğnenin olduğu yer ağrı yapmıştı bana aşıdan hemen sonra iğne olduğum yere buz uyguladım sonra kolonya sürmüştüm
Tugbaali Mek78 benim 3 gün de geçti ağrısı ödem yaptı🙄 kolumu kullanamadım ben.. herkeste farklı oluyormuş
Mek78 İnşallah benim de geçer bir an önce Rabbim sağlıkla sıhhatle kucağımıza almayı nasip etsin inşallah en önemlisi 🤲🏻❤
Dilanynk1 İlk doz asla acıtmadı sadece bir kaç gün ağrı oldu ikinci doz Vurulurken çok kötü yaktı dün vuruldum hala aşırı acıyor hemşire farklıydı aynı iğne olmasına rağmen bu kadar farklı olacağını tahmin etmemiştim