Tubao Eğer test yaptırıp onun amniyon sıvısı olmadığını öğrendiyseniz sanırım içiniz rahat olabilir. Çarşamba günü aynı sebepten bende hastanede test yaptırdım iç çamaşırım sürekli bembeyaz renksiz kokusuz suyla ıslanıyordu falan. Çok şükür temiz çıktı. Muhtemelen bebek büyüdükçe idrar torbasına yaptığı baskı artıyor ve o ıslaklıkta idrar sızıntısı olabilir diye düşünüyorum ben