Merhabalar benim 34. Haftada su azligimi farketti doktor haftalik takip yapalım dedi 35.haftada tkrr gittim nst normal cikti yalniz suyum hala az ve doktorum ciger geliştirici igne yaptirip 1 hafta sonraya sezeryan gunu verdi şuan tedirginim 2700kg bebegim sizce kuvezlik olur mu?