Bugün gittim geldim kızlar pişman oldum 1i 10 gece randevum vardı dr acil sezeryana girmis viruslu hamileymiş 1 saat gelmedi bekledim riske girdim dogum yapilmiyomis pandemi olduğu için 2 dk bakti gönderdi çok pişmanım boşuna gidip risk aldim ins bisey olmaz 😔