Mrb kızlar doktorunuz gün verdi mi acaba merak ettim .benim doktorum 15 20 haziran arası gel tekrar dedi hem günümüzü de konuşuruz dedi .Genelde kaçıncı hafta verilmiş acaba merak ettim .ilk bebegim sezeryandı mecburi .bu da 2 yil icin de olunca yine sezeryan olucak ama bu sefer gün vericek .Digerinde normal beklemistik son dakika sezeryn olmuştum.elliB mi sizin dogum günleriniz acaba .sohbet olsun diye yazdim .merakliyim sabırsızım son zamanlar gecmiyor 😇