Arkadaşlar aşılamamın 9. Günündeyim eğer aşılama gününüde sayarsak ayrıca saymalımıyım onuda bilmiyorum. 3 gündüz kabızlık yaşıyorum ovitrelle iğne olmustum Vajinal jel kullanıyorum birde folicasit içiyorum bunlar kabızlık yaparmı acaba bilgisi olan yaşayan varmı. Suan bel agrısı ve göğüs agrım var ki adete 1 hafta kala zaten olurdu sizce neden kabızlık yaşıyorum kızlar 💁🏻♀️