Esra_aciyan Kızlar 10 gün sonra sezaryan doğum olucam. Depend almak şart mı normal ped kullansam zorlanır mıyım?
Ssultann Esra_aciyan canım hele sezaryen olcaksan özellikle almanı öneririm büyük rahattlık bir yana kanaman fazla oluyo pedle uğraşamazsın
yefeninannesi Esra_aciyan kesinlikle depend taşma yapmaması için en iyisi Zaten bir paket yetiyor sonrasında pede geçersiniz
isimsizbebek Esra_aciyan depend almanda çok fayda var .normal pedin yetemeyecegi kadar kanaman olabilir bir paket depend yeterli olacaktır başta..eve geldikten sonra yetmezse tekrar alırsınız
Esra_aciyan yefeninannesi öyle yaparım artık birde büyük boy mu almalıyım yoksa Orta boy olur mu 85 kiloyum
Ddd Ben lohusa pedi kullanmistim sikintida yasamadim. Ama kanama yogunlugu kisiye gore degisir mi bilmiyorum. Arkadasimda ped kullandi. O da sikinti yasamadi.
hafsahamza Ahh canım ne pedi inan depend bile yetmiyo bende ped yeter diyip ped almistim acil depend aldirdim ondan bile yatağa vs geçti kanama baya yoğun oluyo
1kedili1bebeklianne Depend çok büyük rahatlık. 70 kilo ile doğuma gittim orta boy küçük geldi yanlarını yırtıp kullandım büyük boy almanı tavsiye ederim🌺