Fadiiik canim kiminde gebelik olsa bile göstermiyormus idrarda bende her ay adete 4 gün kala falan yapiyodum negatif cikiyordu doktorum psikolojin bozulur yapicaksan bile adet günü gectikten sonra yap dedi. Belki gebelik vardir suan sende ama erken oldugu icin göstermiyordu adet gününü bekle en iyisi insallah olumlu sonuc alirsin 🤲🏻🤲🏻