Sabırsızlıkla buraya doğum hikayemi yazacağım günü bekliyordum ve sonunda yazmak nasip oldu.. 26 nisan da kontrolüm vardı kızlar 40 haftaliktik doktorum çatı muayenesi yaptı o gün ve nst de hiç sancım çıkmadı doğuma dair hiç bir belirtim yoktu 1cm açılmanın dışında iki gün daha bekleyelim eğer doğum başlamazsa biz baslatalim dedi ve ben çıktım hastaneden eve geldim lavaboya gittim bi baktım adet görür gibi kanamam oluyor hemen ebemizi aradım durumu bildirdim çatı muayenesiden sonra normal kanamanın olması dedi eğer çoğalırsa bekleme mutlaka gel dedi o gün bekledim azıcık lekelenmelerim dışında bi problem yoktu ertesi sabah oldu uyandım tekrar lavaboya gittim kanamam devam ediyordu ve bebeğin hareketlerini hiç hissetmemiştim kanamadan sonra sabah tekrar aradım ebemizi hiç bekleme hemen gel dedi hemen hazırlandım eşim işten izin aldı geldi hemen hastaneye gittik sabah 8 gibiydi ultrasonla bakti doktorumuz bebek gayet sağlıklı dedi tekrar nstye bağlandık hiç sancım yoktu doktorumuz hiç beklemeyelim doğumu bugün başlatalım dedi ve beni hemen doğum haneye yolladı eşimi eve gönderdim eşyalarımızı alması için hemde anneme kayınvalideme haber versin dedim. Neyse beni doğum haneye aldılar açılma yapması için alttan ilaç verdiler sabah 9′dan akşam 8′e kadar ilaç kaldı ve o süre içinde doğumhanede ki ebeler en az on defa muayene ettiler açılma ilerlemiş mi diye ama benim hiç sancım yok yine ve doktorum bana pelvis kemiğin normale göre biraz geride olduğu için biraz fazla acı çekiyorsun demişti ebenin biri muayene ederken dayanamayıp bağırdım o da beni susturmaya çalıştı bende karşılık verince biraz ters düştük içeri telefon vs hiç bişey almıyorlar sonra eşim annem ve kayinvalidem geldi doğumhanenin önüne beni görmek istemişler ben hemen çıktım onları görünce ağlamaya başladım çok sıkıldım burada ne kadar süreceği de daha belli değil dedim eşim sarıldı beni sakinleştirdi falan doktorla görüşelim seni serviste bekletsin en azından yanında olurum dedi neyse onlar gitti doktorla görüşmeye ben tekrar doğum haneye girdim onlardan haber bekliyorum yine o ebe geldi beni ağlarken görmüş kimse senin nazını çekemez burada vs gibi laflar etti orada tartıştık onunla ben doktorumu görmek istiyorum dedim doktora haber verdiler eşimle görüşmüş geldi benimle de konuştu tekrar açılmam var mı diye muayene etti açılmam hiç ilerlememiş hâlâ 2 cm saat gecenin 1′i oldu bana suni sancı vermek istedi ben istemiyorum hocam dedim lütfen beni çıkarın buradan çok sıkıldım sezeryana alin diyince doktor bi sorun olduğunu anladı ve seni servise gönderelim sabaha kadar bi düşün dedi neyse servise geçtim eşimle konuştum o sen nasıl istiyorsan nasıl mutlu olacaksan öyle yapalım dedi ben alttan muyaneye dayanamıyorum doğum sancisina hiç dayanamam dedim kararımızı verdik sabah sezaryen olucam sabah doktorumuz geldi kararımızı söyledik öğlen 14.00 da beni ameliyata aldı saat 14.20 de oğlumu kucağıma aldım ve spinal oldum sonrasında çok sıkıntı yaşasam da çok şükür hepsi geçti ve bal oğlum sağ-salim yanımda bugün tam 37 günlük olduk teyzeler 🤗 Rabbim hayırlı ve sağlıklı doğum nasip etsin hepinize. Sorularınız olursa seve seve cevaplarım. Hakkınızı helal edin 😊