AhuMehmet Arkadaşlar 29 haftaligim boğazım yanıyor kuruluk hissediyorum su içsem geçecek gibi ama tabi geçmiyor. Sanki boğazım değil de genzim yanıyor ne yapsam zencefil limon bal denedim ılık süt içtim başka önerisi olan varmı? Şimdiden teşekkürler
Kekmez Kardeş ılık değilde direk soğuk süt çok iyi geliyor ben çok çektim ya gece uykularımdan kalktım ancak soğuk sütle geçirebildim