Arinn Kızlar merhaba ben 34+4 haftalık hamileyim konturele gittim bebeğin ters olduğunu söyledi dokturum 18 haziranda tekrar gel dedi dönmediyse sezaryana gün vercem dedi bende normal doğum istiyorum benim durumumda olan varmı acaba ``
Ern Arinn ben canım 🤷♀️ 34+6 haftalık hamileyim kızım hala dönmedi 19 unda hastaneye gidip randevu oluşturacaz sezeryan için birde kasılmalarım oluyor mu ?
Btyas34 Arinn doğum anında dönen bebek bile var boynunda kordon dolanması gibi riskli bir durum yoksa bekleyin bence
Arinn Evet canım eğilip kalkarken kasılma oluyor sancı giriyor karnıma adet sancıcı gibi sonra geçiyor doktora sordum normal dedi.
Arinn Btyas34 bende öyle düşünüyorum normal doğumu çok istiyorm çok cesaretim yok ama Rabbim yardım eder inşallah🙏
Zennur 34+2 ye ulaştık bizde erken Doğum riskimiz var ama 29. Haftadan beri bebişimiz Doğum pozisyonunu almış sizin yavruların gelişim durumu nasıl