Lina_cinar1 Kizlarrr gebeligim 12. Haftasindayim ve şiddetli kalp çarpıntım oluyor yaşıyan varmı aynı durumda olan varmı sebebi ne sizce 😔
Melk111 Lina_cinar1 bende de aynı durum var kardiyolojiye gittim ve beloc dıe bi ilaç verdi şuan eskisi gibi çarpıntim yok çok şükür