Melisymn bende 11 gün önce sezeryan dogum yapmıs biri olarak tecrübemi paylasayım. Hic korkmayın öncelikle ben epidural ile yaptım dogumumu amelyattan cıktım 2 saat icinde uyusmam gecti ve hemen yürüyebildim ilk kalkıs zor oluyor ama oda geciyor sonra ben suanda korse bile kullanabiliyorum doktorumun tavsiyesiyle suanda hic sezeryan olmus gibi bile degilim inanın nasıl oldugunu anlamicaksiniz bile hemen gecip gidicek kötü seyler düsünmeyin🙏🏼 Saglıkla kavusun insallah