Esra6161 Ben1,5 aylık hamileyim troidler yüksek cıktı düşük tehlikem var böyle durum yaşayan oldumu acaba😢
D27777 Esra6161 ben de de tiroid var.. İlacımı kullanıyorum 27 haftalığız. Rabbim korusun inşallah sağ salim kucağına alırsın 🙏🙏
cnykp-9392 Esra6161 bende 6 haftalık hamıleyım gecen hafta gıttıgımde cok yuksek cıktı ve bana zekasından problem olabılır dedı doktor ilaca basladık hemen ama erken oldugu ıcın degerlerın dusme ıhtımali yukselmıs 2 hafta sonra kontrole gıdıcem bakalım dusmus mü ılacımı 150 mg cıkarttı
Bgmky Esra6161 aynı şikayet için gittim bugün doktora. 2,90 çıktı. Çok düşük dozda bi ilaç verdi. Tavsiyem sakın ihmal etme hemen doktora git
Urul_yildiz Esra6161 canım korkma direk dahiliyeci ilaça baslar zaten ilaç kullanmaya basladıgında düşecektir benmde cok yüksekti gebeliğim boyunca cok sıkıntı cektim ama dozunu kullanırsan bişey olmaz 1 saat ilaç aldıktn sonra yeme bişey
cnykp-9392 Esra6161 benım 29 cıktı 2 3 gun kendıme gelemedım cok agladım ama hıc uzulme ilaca basla hemen allah büyük düşer mutlaka ben duzenlı kulanıyorum ınsallah hıc bı skıntı cıkmaz
buse0935 Esra6161 Benimde 8 di zaten 100 mg ilaç içmeme rağmen, 150 mg yaptik .biraz düzenli her gün aynı saatte ve yemekten 1 saat önce ıctim şimdi 1.60 hiç merak etmeyin ilaç çok etkili düzenli kullanımda
cnykp-9392 buse0935 ben aynı saate ıcmiyorum bazen 10 bucukta bazen 11 de 😔 bide ictikten sonra tekrar uykum gelıyor ve uyuyorum acaba skıntı olurmu bu biraz kafamı karıstırıyor
Esra6161 Hepinize cok teşekkür ederim içim rahatladı biraz cok ağladım kanamam oldu şimdi iyim yarın ilk işim hastaneye gitmek olcak😌
Yesmckmk Canım ilaçlarını sakın ihmal etme. Ben troid yüzünden 3 düşük yaptım ozamanlar benim de 10,5 çıkmıştı ilacı düzenli kullandım düştü hemen ve şuan 27. Haftamın içerisindeyim her hafta gidip kan veriyorum takip edildiğinde hiç bi sorun olmuyor
Glsm_kp36 Aynı problem bendede var o yüzden bizde ilaca başladık anladığım kadarı ile hamileler bu problemi yaşıyor çoğu daha doğrusu Allah’ın izniyle herkes eline sağlıcakla alır dua edelim bol bol